tisdag 14 augusti 2012

På metalfronten intet nytt...

Nja, kanske inte riktigt, men det är dåligt med uppdateringar.
Tillbaka på jobbet och det var en chock för kroppen som heter duga. Svårt det där med att ställa om dygnsrytmen helt plötsligt.
Nåväl, just nu sitter jag på en ansenlig hög med intervjuer. En del gamla som ligger kvar sedan Metaltown som exempelvis Joe i Gojira, Charlie i Anthrax, Peter Tägtgren i Pain och Mark i Lamb of God. Sedan kan vi lägga till två intervjuer med Testament, Eric respektive Gene. I lördags spenderade jag åtskilliga timmar med SRM´s chefredaktör och Sveriges främste hårdrockjournalist, Martin Carlsson. En intervju som lär ta extremt många dagar att skriva ut. Igår hann jag med en snabb face to face med allas vår älsklingstyska Doro och nu på fredag ser det ut som att jag sitter ned med någon i Bullet.
Som sagt, det finns en väldig massa saker att ta tag i och dessutom ska man jobba ovanpå allt detta.
Den som lever får se vad det blir av det.

/Niclas 

2 kommentarer:

Johnny (hårdrock.info) sa...

Nice, ser fram emot kommande intervjuer.

Metal Shrine sa...

De kommer så sakteliga upp efter hand. Min intervju med SRM´s/Expressens Martin Carlsson blir nog den längsta jag gjort hittills.
Stay tuned!