lördag 10 mars 2012

Vad händer?

Tja, en hel del verkar det som. Den senaste veckan har varit ganska intensiv vad gäller intervjuer.
I tisdags begav jag mig in till Scandic Continental i City för att sitta ner med Marc och Herman i Dragonforce. I onsdags blev det en telefonare med en mycket pratglad och trevlig Michael Kiske och igår fredag, blev det telefonare med både Overkills Bobby Blitz och Night Rangers Jack Blades.
Alla dessa hoppas jag ha fått upp inom de närmsta två veckorna och först ut blir Bobby Blitz, som jag just i denna stund sitter och skriver ut.
Annars är det mest Van Halen som har gällt de senaste veckorna. Nya plattan är formidabel och efter att ha sett oändligt många klipp från de första gigen på USA-turnén kan jag inte göra annat än att hoppas på att de kommer till våra breddgrader inom en snar framtid.
I senaste Classic Rock antyder Diamond Dave att Europa, Asien och Australien definitivt finns på kartan, så vi får väl se.
Just det, har även efter många om och men fått tag på en av hjärnorna bakom fantastiska De La Cruz från Australien, Casey Jones, och hoppas att vi ska kunna styra upp en intervju relativt snart.



/Niclas

Inga kommentarer: