måndag 5 januari 2009

Lars Ulrich i Deep Purple?

I nummer #128 av Classic Rock Magazine hintade David Coverdale, Glenn Hughes och Jon Lord att dom pratat om att återförena Mark III av det Deep Purple som existerade mellan 1973 och 1975 och dom skall tydligen ha varit i kontakt med Richie Blackmore i ärendet. Problemet är att trumpallen är tom då Ian Paice är upptagen med dagens Deep Purple och vem av alla trummisar har inte trätt fram och sagt att han gärna hjälper till om inte Metallicas Lars Ulrich! Okay, jag skall kanske inte kasta sten i glashus här då jag inte kan spela trummor men Lars har f-n inte blivit bättre med åren och blotta tanken på att han skulle spela på låtar som "Burn" och "Stormbringer" får mig att må illa. Han må vara ett hardcore-fan av bandet men ändå? Han kan ju knappt hålla takten längre!!! Jag vill hemskt gärna se Deep Purple MKIII lira då jag tycker dom skivorna den uppsättningen av bandet gav ut är strålande och bland det bästa bandet har gjort men med Lars? Nej för f-n, är inte Paice ledig så skit i det om jag får säga mitt.



/Ulf Classon

Inga kommentarer: