fredag 30 januari 2009

Uffes Partystarter Vol.1

Det var ett tag sen vi hade oss ett litet "fylleinlägg" här på bloggen tycker jag så nu är det dags igen! Nu är jag inte speciellt full då kvällen är ung och jag bara hunnit få i mig några få pilsner men det tar sig som gumman sa!

Anledningen till att jag plitar ner lite här är att jag är jävligt stolt över min egna lilla partysamling som jag brännt ut och lyssnar på just nu. Den har fått namnet Uffes Partystarter Vol.1 och funkar hur bra som helst! Jag har haft den liggande länge men aldrig riktigt testat den och nu när tillfället bjöds så tog jag den! Det slog mig oxå nu när jag lyssnar på den att av dom fem första banden ut så är fyra från Australien! Inte så konstigt då det är världens bästa rock'n'roll-land och när dom dessutom följs av Danko Jones från Kanada så kan man se ett mönster vart det barkar hän!

Nej, nu skall jag piffa till mig lite och bege mig till bussen men kolla in låtlistan här nedan, spara ner omslaget och gör dig din egna Uffes Partystarter Vol.1 så skall du se att även du kommer bli på bra humör!!!

1. AC/DC - Riff Raff
2. Airbourne - Stand Up For Rock N Roll
3. Broken Teeth - She's Gonna Blow
4. Wolfmother - Joker & The Thief
5. Rose Tattoo - Remedy
6. Danko Jones - First Date
7. Roadstar - Feel Me Come Alive
8. Rainbow - Long Live Rock N Roll
9. Peer Günt - Space Girls
10. Van Halen - Panama
11. Saxon - Princess Of The Night
12. Def Leppard - Rock Brigade
13. Deep Purple - Vavoom: Ted The Mechanic
14. Black Label Society - Doomsday Jesus
15. Mustasch - Double Nature
16. Bonafide - Loud Band
17. The Answer - Come Follow Me
18. Black Stone Cherry - Lonely Train
19. Monster Magnet - Unbroken (Hotel Baby)
20. Andrew W.K. - Party Hard

OBS! Omslaget är inte skapad med någon som helst seriösitet! OBS!

Skål trogna läsare och vänner!!!
/Ulf Classon

Inga kommentarer: