lördag 26 november 2011

It´s the end of the world as we know it...!



Nu när världen verkar vara på väg ner i avgrunden känns ett program som detta självklart. Athena Lee har jag faktiskt träffat och även intervjuat. Helskön kvinna med grym humor, om än något spattig. Förstår fortfarande inte riktigt vad hon tjänar pengar på.
Bobbie Brown, som var gift med Jani Lane, var även tillsammans med Athenas bror Tommy, om jag inte minns fel. har även för mig att han gav henne stryk på en parkeringsplats. Sharise Neil var gjyttjebrotterska/strippa när hon mötte Vince Neil och jag har även för mig att Vince pryglade upp henne. Den sista kvinnan i samlingen, Susan Dixon" vet jag inget om. Hela kalaset proddas av Lorraine Lewis som var medlem i Femme Fatale och är väninna till Athena.
En sak är dock säker, man kan verkligen göra tv av vad som helst.

/Niclas

Inga kommentarer: