söndag 8 januari 2012

Vad händer?

Kanske blir det en ny intervju med Biohazard. Vi får se. Hoppas på att bevista Mastodon nästa lördag och kanske få möjlighet till ny intervju även där.
Jobbet med bokprojektet om KISS fortgår. Bearbetning av första kapitlet pågår just nu.
Biljett fixad till Henry Rollins den 7:e februari på Rival i Stockholm. Jag tror det blir fjärde gången jag ser hans spoken word nu. Självfallet kommer det att bli lika kul som de andra gångerna. Glöm inte att läsa Rollins krönika i LA Weekly varje vecka!
Sedan ligger ju ständigt intervjuer och väntar på att bli utskrivna. Har ju lovat att lägga upp Rival Sons och Joel McIver måste också komma upp. Sedan funderar jag på att skriva ut en Yngwie-intervju jag gjorde 2007, men aldrig lade upp. Vet fortfarande inte varför den aldrig publicerades. Inte heller vet jag varför jag struntade i att få upp mitt snack med Stephen Pearcy, en snubbe jag länge viljat snacka med. Samma gäller för den där långa intervjun jag gjorde med Paul Sabu för några år sedan. Ja ja, den som lever får se...

/Niclas

Inga kommentarer: