onsdag 25 januari 2012

Wazz up?

Ikväll blir det möte och intervju med Mike Mangini i Dream Theater. Blir säkert ett intressant och trevligt men mest intressant blir att se hur "fullt" Hovet blir. Har svårt att tro att bandet drar tillräckligt stor publik för att spela på Hovet.
Om en vecka eller två blir det en ny telefonare med Jeff Scott Soto och det blir väl främst ett samtal kring has kommande album "Damage control".
Igår skickade jag iväg frågor till Andy Parker i UFO och hoppas få svar inom en snar framtid.
Troligtvis lägger jag snart upp en intervju med Jimmie i Dead by April och jag siktar på att även plita ner mitt samtal med Josephine Forsman från Sahara Hotnights/Casablanca inom en vecka. En jäkligt cool tjej med skinn på näsan!
Nu på fredag tror jag att det blir en radiointervju med Ryan Roxie angående Casablancas kommande debutalbum, men det återstår att få bekräftat.

/Niclas

Inga kommentarer: