måndag 15 september 2008

Rock N Roll Train teaser...

AC/DC har släppt ett litet smakprov på videon till första singeln "Rock N Roll Train" som är från kommande skivan "Black Ice".
Det lilla man får se av videon visar att allt är som vanligt i AC/DC-land. Bandet har byggt upp en scen med någon slags dekor (denna gång en massa kugghjul och dylikt) och bjudit in en massa fans som skall agera publik och tadaa! Vi har en ny AC/DC-video! Oavsett hur videon kommer se ut så är det i alla fall säkert att jag är übersugen på att se den.

I övrigt känner jag mig lite kluven inför utgåvan av nya skivan. Det verkar som den kommer släppas i fyra olika varianter, röd, gul, blå (Deluxe) och silvrig logga på omslaget men om det är samma musikaliska innehåll eller inte har dom inte sagt än. Låter dyrt för min del oavsett då jag måste köpa alla fyra. Och vinylen då? När ska den presenteras? Jaja, tids nog ska väl all information komma får jag hoppas. Dyrt lär det bli i alla fall...

Edit: Jag hittade info angående utgåvorna. Det visade sig att det fanns på bandets online shop hela tiden. Nu skall man bara vänta på att det går att handla allt man vill ha.

"Rock N Roll Train" teaser...


/Ulf Classon

Inga kommentarer: