onsdag 24 september 2008

Tidernas snyggaste skivomslag? Del 1

Jag är väldigt fascinerad av riktigt fula, roliga och ogenomtänkta skivomslag. Jag har en massa olika skivomslag som jag kommit över på internet sparade på min dator så jag tänke, varför inte dela med mig? Det finns mängder av skivomslag som är fulare än dom jag kanske visar här men låt oss inte göra detta till en tävling utan låt oss istället roas åt skivomslagen och förundras över hur dom egentligen tänkte.
Först ut var egentligen omslaget på Yngwie Malmsteens nya skiva som vi publicerade här på bloggen för ett tag sedan men då jag fortfarande inte tror att det är äkta utan ett skämt från herr Malmsteen så får detta omslag agera nummer ett i serien istället. Manowar är och förblir mitt absoluta favorithatobjekt och när man ser ett skivomslag som detta så får jag bara mer vatten på min kvarn. Tar dom sig själva på allvar?

/Ulf Classon

Inga kommentarer: