lördag 15 september 2012

Andreas "X-Factor" Carlsson gillar Yngwieboken.



















Saxat från hans blogg:

"Hej på er! Hoppas livet leker!! Jag har några dagar kvar i USA innan det är dax att åka hem till Sverige för live TV, det ska bli spännande. Hörde precis att min vän Anders Tegners nya bok om Yngwie Malmsteen är klar! Jag fick de första 60 sidorna av Anders redan förra året som förhandsläsning och kan garantera en hissnande läs upplevelse. Yngwie’s story liknar ingen annans, hans driv och talang och extravaganta leverna saknar motstycke inte bara i Sverige men världen. Han är dessutom älskad och hatad som få. För några veckor sedan hälsade jag på honom i JFK i American Airlines loungen, klädd i svart sammets rock och tyngd av två feta guld rolexar på vardera arm. Han grymtade något som svar, hade så klart ingen aning om vem jag var, han lämnade Sverige när Carola sjöng Främling… Anders nya bok är ett måste – Läs den!"

Jag tar inget ansvar för felstavningar och sär skrivningar.

/Niclas

Inga kommentarer: