söndag 30 september 2012

Vad i helsike sysslar finnarna med?



















Den här bilden damp ner i inboxen nyligen. Nu ska jag inte låta gammal och konservativ, för det är jag inte. Åtminstone inte konservativ. Vem i hela världen köper en platta som denna? Det kan vara ett av de absolut fulaste omslag jag någonsin sett.
Satan själv, iförd vad som ser ut som knähöga piratstövlar i latex, smackar på, vad som ser ut att vara Jesus, i pastejköket. Jag gissar i varje fall att det är Jesus med tanke på törnekronan. Gasmasken är ju en läcker touch, likaså ljuset. Är ljuset en symbol för "Once you go black, you never go back.", eller?
Influenserna ska tydligen dras ifrån Impaled Nazarene, Motörhead och Carpathian Forest. Personligen kan jag inte påstå att det lockar mer till ett köp. Dålig smak i all ära, men va fan är det här? Hur tänkte man, om man nu tänkte alls?
Det här är Spinal Tap upphöjt till hundra. Om någon av medlemmarna är över 14 år skulle jag bli högst förvånad.

/Niclas

Inga kommentarer: