måndag 17 september 2012

Vad händer?















Ja, säg det? Idag blev det en längre intervju med Josh Rand i Stone Sour och en kortare variant med Mr Slipknot himself, Corey Taylor. Båda två riktigt trevliga.
Intervjun med SRM´s chefredaktör Martin Carlsson kommer snart upp och sedan ska jag även skriva ut mitt snack med Wes Borland från Limp Bizkit.
Imorgon, om allt går vägen, blir det tre telefonare på raken med Witchcraft, 69 Eyes och Skin från Skunk Anansie.
Jag hoppas även på ett nytt snack med Whitesnakes Doug Aldrich inom kort och kanske också Magnums Bob Catley.
Imorgon redovisar jag vinnare i utlottningen av Zakk Wyldes bok. Jag är snäll och utser två vinnare som får varsin bok.
Förhoppningsvis dyker det snart upp recex för boken om Yngwie samt Joel McIvers om Machine Head. Fullt upp med andra ord.

None more black/Niclas



Inga kommentarer: